torsdag 8 februari 2024

aktiv

 ddd

dagtid aktiv  ps 91 27   dvs  stillhet  The Divine Peace  allt som ses där mål lugna  ej strida utan vila och sova sött enbart denna rikting som nr 17 förmedlar medan a new day är förbereda för besegra mountains  då finns  två bloggar   en passiv en aktiv   och under visning   läggs filmer på to him  och all lovsång läggs på why worship som olika inlägg och  all undervisning mobilphone earplugs läggs på faith  inkl text  även filmer  text   om nödvändigt på faith  

ett jag vill stilla mig jag då gå till blogg specialdesignad stillhet och det är bloggt  The Divine Peace  jag insåg detta  när jämförde olika plead the blood  det var skillnad såt  The Divine Peace  ska just förmedla peace 

medan new day förmedla prepare your self for dailys battles to overcome   



sedan alla filmer tabernacle apply blood  eternalword   läggs på to him så när se  via laptop då to him  


oc h när lyssna  med enbart mobilphone då faith media  rubbet  det mesta är ju ej film utan bara via mobil lyssna  på föredrag   nu blandar jag in meyer 14 stationer alla föredrag på media   då tar media rubbet 

stillhet 

The Divine Word The Divine Peace : nattid stillhet denna blogg



pprepare battle 

A New Day : aktiv



undervisning filmer laptop 

To him be the Glory : Biblewords I read / speak / memorize / = Jesus Life and Spirit in me Amen


undervisning mobilphone earplugs rubbet inkl meyer allt som bara kräver earplugs  

My Faith journey: Welcome to my Faith teachings I love to study dilligently ..earplugs on


sedan min svenska  mina kommentarer på eagle  rubbet med google transalate alla dessa har google translate och skrivs text på engelska   och kommen donna cori  kk   osv rubbet på eagle 

Be like a Eagle ..wow ..I Love It: Be like a Eagle wow I love it


sedan all lovsång på why worship inkl undervisning för worship är ju själva grejen för vinna 


Halleluja Amen Amen Halleluja : We Worship You LORD JESUS we worship You Amen JESUS IS LORD Amen


och som intro blogg nyh därifrån länkar till divine peace osv  denna lätt  bara relax  och med denna adress teknik kommentera på you tube   så  nyh  blir första blogg någon får på min whatsapp  sedan om hungriga klicka sig fram  då får upptäcka ex  de olika profiler  stillhet  divine  och uppleva stillhet divine   eller upptäcka  new day  och ps27 ps 91  sedan plead the blood  aktiv  krävs vaken  krävs medveten ansträngning lära sig det som lärs ut sedan upptäcka praise cure   praise cure lägg på  why worship   och sedan upptäcka alla faith teacher på media  sedan upptäcka filmer  på to him typ tabernacle    

så en blogg stillhet lugna sova ej mycket text  utan stillhet är grejen ej aktiv  meditativ är grejen  

nästa blogg aktiv prepare vinna 

en blogg undervisning laptop  rubbet jag tycker om 

en blogg undervisning mobilphone earplugs rubbet jag tycker om 

en blogg worship 




Faith in miracles beyond imagination amen : Daily Devotions and Meditations on Jesus You tubes exellent explanations in Gods Word Amen

denna ej mycket text denna bra som den är  men jag länkar nu från denna på teknik till dessa på teos 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.